דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג זה לא רק אוכל 

מאת    [ 13/04/2010 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 1761 פעמים ]

כיום כמעט כל החוגגים מתלבטים בין אם לעשות אירוע בבית, במקום פתוח, או באולם/גן אירועים.  אחת מההתלבטויות הן כמובן כלכליות. לכן גם ניתן לראות כי כיום כמעט ואין חתונות גדולות ורבים מסתפקים ב- חתונה קטנה. אך מעבר לכלכליות יש משהו נעים בלהיות חדשניים בכל הקשור לאירועים ולא לעשות אירוע כמו כולם, קייטרינג ייחודי, אטרקציה יפה ועדינה, אפילו לארגן את האירוע בעצמכם ועוד דברים התואמים לסגנון זה. כלומר במקום להשקיע את הכסף באולם, להשקיע אותו בדברים אחרים. 

כיום חברות הקייטרינג השונות מפיקות עבורכם את האירוע כשהן משלבות בתוכו תפריט קולינארי עשיר המותאם אישית עמכם ובגמישות במחיר באופן המתאים כמעט לכל כיס. לצורך העניין, תוכלו לבחור את הקינוחים האוהבים עליכם כשאחד הטרנדים היום הוא קינוח סלסלות פירות עם מיטב הפירות הטעימים והמפנקים מעונת השנה כמובן.

המחירים נעים בין 180 ש"ח ל - 500 ש"ח עבור מנה (ללא תשלום על מקום או תוספות שונות) כשעדיין, ישנה גמישות במחיר עבור הלקוחות. ניתן גם לשלב תקליטנים, תאורה, הגברות, עיצוב ועוד אטרקציות שונות שלבטח יגרמו לאירוע שלכם, בין אם בחרתם לעשות אותו בחוף הים ובין אם בחרתם לעשות אותו בתוך ביתכם להראות מיוחד ולא שגרתי.

אל תטעו, קייטרינג מתאים לכל סוגי האירועים גם אם הנכם שוכרים מקום. חברות הקייטרינג ידאגו להתאים לכם את הכמות בהתאם לגודל האירוע. בין אם מדובר על חתונה קטנה של עשרות מוזמנים בלבד או אירוע גדול יותר של מאות מוזמנים. לא כל הזוגות בוחרים בתפריט אותו נותן האולם או גן האירועים אשר אותו הם שוכרים עבור החתונה, לא כל הורה חושב שהתפריט שהאולם או המקום אותו הם שוכרים עבור בר המצווה או בת המצווה, או הברית או הבריתה מתאים לקהל שלהם.

קייטרינג מאפשר לכם להתאים תפריט באופן אישי מול השף המנהל אותו וכמעט שלא תמצאו היום קייטרינג שמנוהל לא על ידי שף בעל רזומה קולינארי עשיר ובעל נסיון רב במקומות שונים.

קייטרינג אף מחולק לפי עדות שונות או מאכלים שונים, קייטרינג חלבי או בשרי, שומר כשרות או אינו שומר כשרות, היום בעולם המזון והקייטרינג יש הכל על מנת לאפשר לכם את מלוא הבחירה לאירוע ייחודי ובלתי נשכח, חוויה קולינארית וסוציאלית. 

אז כאמור, סוגי הקייטרינג אשר קיימים היו, הם רבים ומגוונים אך בסופו של דבר הכי כדאי זה לקבל המלצות ממכרים או אם הייתם באירוע כזה או אחר והתרשמת מהאוכל והמנות שהוגשו בו, אתם יכולים לברר באותו אירוע באיזו חברת קייטרינג מדובר. 

בארצנו הקטנה עשרות בתי קייטרינג אשר ישמחו לכם שירות ולעשות לכם אירוע מיוחד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב